Tuesday, October 22, 2013

חדש ובחינם: גוגל תציע לאתרים קטנים הגנה ממתקפות DDoS

Inline image 2

ענקית הטכנולוגיה שמה לה למטרה להגן על העולם החופשי מפני האקרים זדוניים. נכון לעכשיו השירות בחינם, אבל היו בטוחים שגוגל תעשה ממנו רווח לא קטן בכלל, הכל בשם הבטיחות.

"מתקפות מניעת שירות", או בשמן הפופולארי יותר – DDoS – הן אחד הדברים הכי מרושעים ברשת, ולמעשה מהוות כלי יעיל ואלים מאוד לצנזורה של כל מה שלא מוצא חן בעיני ההאקר התורן. כעת, קמה לרשת העולמית מגינה חדשה, ששמה לה למטרה לשמור על אתרי האינטרנט ברחבי העולם מפני המתקפות המרגיזות. אולי שמעתם עליה, קוראים לה גוגל, והיא מתכננת להיות המגן החדש שלכם.
גוגל, המגן של העולם
לתוכנית החדשה מבית היוצר של ענקית הרשת קוראים "פרוייקט שילד", ומטרתו "להגן על חופש הביטוי ברשת". זאת, באמצעות ניסיון – שוודאי עומד להיות סיזיפי – לשמור את האתרים השונים באוויר, ולא נתונים לפגעי ההאקרים.
נכון לעכשיו מדובר בפרוייקט חדש שנמצא בשלבי ניסיון, והכניסה אליו אפשרית בהזמנה בלבד. לטענת החברה, הוא עושה שימוש בטכנולוגיות שונות מבית היוצר שלה, כולל שירותי ה-PSS, המאפשרים לאתרים להעביר את התוכן שלהם דרך גוגל, וכך, לטענת החברה, להיות מוגנים יותר מפני המתקפות.
אם ברצונם להיות חלק מהפרוייקט, ולתת לגוגל לשמור עליכם, תוכלו להיכנס לאתר הפרוייקט (לינק למעלה) ולמלא את פרטי האתר אותו אתם מפעילים, כמו גם את פרטיכם האישיים. גוגל, מצדה, מבטיחה לבחון את הטפסים בקצב הולך וגובר ולאפשר בשלב מסויים לכל המעוניינים לעשות שימוש בשירותיה.

Read more: GeekTime
QR: Inline image 1