Wednesday, October 26, 2011

לאונרדו דיקפריו משקיע ב-Mobli הישראלית [גיוס]

בהודעה ששיחררה לפני דקות אחדות (ג') חברת מובלי (Mobli) הישראלית, הצהירה החברה על השקעתו של השחקן לאונרדו דיקפריו שתצטרף לסבב גיוס ראשון שחותם הסטארטאפ הישראלי יחד עם השקעות פרטיות נוספות על סך כולל של 4 מיליון דולרים. מובלי אחראית לפיתוח פלטפורמה חברתית ויזואלית שמאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וקטעי וידאו באופן אינטואיטיבי במיוחד, לפני כחודש השיקה החברה אפליקציות לאנדרואיד ובלקברי שהצטרפו לאפליקציה הותיקה שלה לאייפון.
"גאה להיות חלק ממובלי"

בדברים שמסר דיקפריו מוקדם יותר באשר להשקעה הטרייה טען השחקן: "אני מתרגש מאוד להוות חלק ממובלי, חברה פורצת דרך שנוטלת תפקיד פעיל במהפכה הקשורה לדרך שבה אנשים יוצרים אינטרקציה עם מידע ויזואלי, יוצרים אותו או צורכים אותו. מובלי מאפשרת למשתמשים מכל רחבי העולם לחלוק רגעים".

מובלי היא פלטפורמה חברתית ויזאולית שמבוססת בעיקר על שיתוף באמצעות מכשירי סמארטפון ומאפשרת, כך על פי הסלוגן שלה: "להביט בעולם דרך עיניים של אנשים אחרים". הרעיון של מובלי, אותה ייסד משה חוגג, היא למקסם את חווית השיתוף באמצעות המכשירים הניידים שהפכו זמינים כל כך בשנים האחרונות והופיעו למעשה מעט אחרי שרשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק נולדו והחלו לעבור התאמה איטית ומסורבלת לעולם החדש שנוצר. פלטפורמת השיתוף של מובלי מבוססת על חוויה ויזואלית הרבה יותר ומתמקדת בתמונות וקטעי וידאו יחד עם שימוש נרחב בשירותים מבוססי מיקום. כך למשל במידה ואתם בהופעה, במשחק טניס או בכל מקום אחר, תוכלו לאתר ולצפות באינספור זוויות שונות של משתמשים שנמצאים באותו מקום ועושים שימוש באפליקציה, או לחילופין לשבת בבית ולצפות בחוויה של אנשים אחרים שנמצאים במקומות שמסקרנים אתכם.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=www.newsgeek.co.il/leonardo-dicaprio-invests-in-mobli/

Posted via email from Jasper-Net