Wednesday, August 17, 2011

Jumio סולקת כרטיסי אשראי עם מצלמת אינטרנט [סטארטאפ]

jumio-credit-card.png

אם אתם לא בוטחים ב-PayPal ולעיתים מוותרים על קניות מקוונות רק מהפחד שיגנבו לכם את מספר כרטיס האשראי, חברת Jumio מציגה טכנולוגיה חדשה, בה ניתן לשלם באמצעות הצגת כרטיס האשראי אל מצלמת הרשת שלנו.
לתשלום, חייכו

הטכנולוגיה שפיתחה Jumio ונקראת Netswipe מאפשרת למשתמשים לשלם על הקניות המקוונות שלהם באמצעות החזקת כרטיס האשראי מול מצלמת הרשת. בניגוד לרושם הראשוני, הטכנולוגיה שפותחה מסוגלת לזהות שאכן מדובר כרטיס אשראי אמיתי ולהוציא ממנו את המידע הנחוץ על מנת לבצע ולהשלים עסקאות.

מנכ"ל החברה, דניאל מטס (Daniel Mattes) מתאר את מערכת הסליקה שפיתח כ-"Square ללא חומרה". אחוז גבוה מהמחשבים היוצאים כיום לשוק מכילים מצלמת אינטרנט מובנת וניתן להניח כי למרבית המשתמשים יש כרטיס אשראי כזה או אחר. Jumio מייעלת את העבודה עם הכלים הזמינים לה כיום בשוק במטרה להקל על המשתמשים ובעלי החנויות לבצע עסקאות יחדיו.

Netswipe לא רק מפענחת את פרטי כרטיס האשראי, היא גם מסוגלת לבצע את תהליך התשלום עצמו. כך, בעלי עסקים יכולים לקבל תשלום בצורה קלה ומהירה מהגולשים על ידי הטמעת שיטת התשלום החדשה באתר שלהם. בכך גם יכולים להמנע מתופעת נטישת עגלת הקניות לפני שהושלמה העסקה. לטענת מטס, ניסוי שערך במהלך שישה שבועות עם בעלי עסקים במהלכו הטמיעו את אמצעי התשלום החדש באתרם, הראה כי שיעור הנטישה של הלקוחות ירד מ-52% אל רק 21%.

Read more: newsGeek
QR: https://chart.googleapis.com/chart?chs=80x80&cht=qr&choe=UTF-8&chl=http://www.newsgeek.co.il/jumio-films-credit-cards/

Posted via email from Jasper-Net