להקת פופ מצליחה מיפן, בשם AKB48, החברות בה 60 בנות, צרפה אליה לאחרונה את החברה ה-61. ודווקא חברה זו, מושכת עכשיו את כל תשומת הלב של המעריצים, וגם לא מעט כלי תקשורת. הסיבה – החברה החדשה, שהשתתפה בפרסומת לסוכריות, היא ווירטואלית לגמרי, והוכנה באמצעות CGI.
חברות להקת AKB48 נשכרו כדי להופיע בסרטון פרסומת של חברת Glico, יצרנית דברי מתיקה יפנית. בסרטון מופיעות חברות הלהקה היותר פופולריות, מבין 60 החברות, וכאמור, דווקא החברה החדשה, העונה לשם Aimi Eguchi, גנבה את ההצגה.
ראו את הסרטון המצורף, ונסו לראות אם אתם מצליחים לאתר מי מבין חברות הלהקה המופיעות בו היא יציר מחשב:
מי היא Aimi?
בפרסומת תוכלו לראות את חברות הלהקה ממליצות על המוצרים של חברת Glico. גם Aimi ביניהן. אם טרם זיהיתם אותה, תוכלו לראות את התמונה שלה, המופיעה היום באתר הרשמי של הלהקה, כאחת מחברות הרשמיות.
יש לציין כי הלהקה היא יוזמה של מפיק יפני והלהקה מופיעה במקום אחד בלבד, בהיכל ייעודי. במהלך יום רגיל מבצעת הלהקה מספר הופעות, באמצעות הרכבים שונים של חברות הלהקה השונות. באתר הלהקה תוכלו לראות כיצד הלהקה מחולקת לכמה קבוצות, של כמה עשרות חברות בכל קבוצה, ואלה מופיעות יחדיו במופעים השונים.
Read more: newsGeek