Sunday, March 28, 2010

VMware ThinApp 4.5

חיכינו וחיכינו ובסוף זה קרה, VMware הוציאו גירסא חדשה של ThinApp – מוצר ה- Application Virtualization שלהם – שתומך ב- Windows 7 ו- Windows Server 2008 R2.
אז מה התחדש?

   *      תמיכה ב- Windows 7(x32\x64)\Windows Server 2008 R2 – אין צורך לעשות Capture מחדש של האפלקיציות עם הגירסא החדשה, רק לעשות להם Rebuild מחדש כדי לעדכן את סביבת הריצה ואת פורמט החבילה. שימו לב ל- Relink, יכול לעזור מאוד בתהליך.
   *
     אפשרות ליצור MSI packages בגודל של יותר מ- 2 ג’יגה – עד כה הגודל המקסימלי בו היה ניתן “לסגור” חבילה בקובץ msi היה 2GB (זה גם דרך אגב הגבול של כל קובץ msi אחר). מעכשיו המגבלה הזאת הוסרה וגם זמן ההתקנה של החבילה אשר נסגרה ב- msi התקצר בכמעט חצי.
   *     שיפורים ב- I\O, שיתוף זיכרון, רוחב פס בשימוש בזמן ה- Streaming (סביבות ה- 50% פחות) וקיצור זמן הפעלת האפליקציה.
   *     אפשרות ללכידת האפקליציה גם ממחשב לא “נקי” – בדרך כלל כאשר אנחנו רוצים ליצור חבילה של אפליקציה, יש צורך לעשות זאת על גבי מחשב עד כמה שיותר נקי כדי שיהיה אפשר לבודד בצורה הטובה ביותר את האפליקציה אותו אנחנו רוצים ללכוד. היכולת החדשה מאפשרת לתהליך הלכידה להסתכל רק לקבצים וערכי ה- Registry שהאפליקציה ניגשת אליה בלי קשר להאם הם קיימים או לא בתחנה ממנה מבוצע תהליך הלכידה. כרגע זה נבדק רק עם VMware tools ש”מלכלכים” את התחנה ולא עם אפליקציות אחרות. ככה שנכון לעכשיו ההמלצה בקשר לסביבה בה נעשה תהליך הלכידה עומדת בעינה, יש להשתמש בסביבת עבודה נקיה ככל שניתן.

Read more: Gadi's Blog
Official site: VMware ThinApp 4.5

Posted via email from jasper22's posterous